روشهای پرداخت در فروشگاههای اینترنتی

با مشتریان نگران خود در خریدهای اینترنتی چه کنیم؟ (لزوم پرداخت در محل برای فروشگاههای اینترنتی)

مشتریان در فضای کسب و کارهای آنلاین امروزی با فرصتها و چالشهای متفاوتی روبرو هستند. مواجه شدن با انبوهی از فروشگاهها، اطلاعات فراوانی که با قیمت ناچیز در اختیار آنها قرار میگیرد، ریسک خریدهای غیرحضوری، امنیت در پرداختهای آنلاین همه و همه آنها را به سمتی میبرد که به جرات میتوان گفت قدرت چانه زنی انها را افزایش داده است. مشتریان حتی اگر از فروشگاههای آنلاین خرید نکنند، اطلاعات ذی قیمتی از گشت و گذار در فروشگاههای اینترنتی به دست می آورند که توان آنها را در مذاکرات تجاری و خرید افزایش میدهد.
همیشه بخشی از مشتریان شما را افرادی تشکیل میدهند که به دلیل نگرانی و بی اعتمادی به خرید اینترنتی و یا دلایل دیگر تمایل دارند از فروشگاههایی خرید نمایند که امکان پرداخت وجه کالا پس از تحویل گرفتن توسط مشتری را برای آنها فراهم نموده باشد.

چرا پرداخت در محل برای مشتریان فروشگاه اینترنتی مهمه؟

جالب اینجاست گاهی اوقات مشتریان در نهایت پرداخت آنلاین را انتخاب میکنند اما برایشان مهم است که فروشگاه شما امکان پرداخت در محل را نیز ارائه میکند. از دید مشتریان این یک امتیاز مثبت بزرگ برای فروشگاههای اینترنتی محسوب میشود و به آنها حس اعتماد بالاتری میدهد. در این شرایط فروشگاه شما یک سروگردن از بقیه بالاتر است چون عملیاتش توسط ارگان دولتی مطمئنی به نام شرکت پست نیز رصد میشود.
همچنین امروزه با همه گیر شدن نرم افزارهای تلفن همراه فرصتهای بازاریابی بیشتری (علاوه بر روشهای سنتی پیشین) در اختیار فروشگاههای اینترنتی قرار گرفته تا برای معرفی خود و تبلیغات از آنها استفاده کنند و پیامهای خود را به گوش افراد بیشتری برسانند. در این شیوه های اطلاع رسانی و بازاریابی نیز دارا بودن امکان پرداخت در محل برای مخاطبین یک نقطه قوت و وجه تمایز مهم برای ارائه دهندگان کالاها و خدمات محسوب میشود.
روش پرداخت در محل از جمله روشهای پرطرفدار بین خریداران از اینترنت است. در این مورد تجربه خودم را در زمانی که مدیر فروشگاههای اینترنتی لباس و صنایع دستی بودم، با عنوان مجموعه مقالات روشهای پرداخت در فروشگاههای اینترنتی با شما سهیم خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا