روشهای پرداخت در فروشگاههای اینترنتی

معیار ارزیابی پنلهای پستی برای فروشگاههای آنلاین-قسمت سوم

     ۳٫  امکان ثبت سفارش محصولاتی که خارج از سایت فروشگاهیتان فروختید و قصد ارسال دارید.
با توجه به اینکه اغلب فروشگاههای اینترنتی از شیوه هایی به جز ثبت سفارش در سایت (سفارش گیری در نمایشگاهها، تلگرام، اینستاگرام، فروش از روی کاتالوگ، فروشهای تلفنی)، به خریداران غیرحضوری خود خدمات ارائه میکنند؛ لذا برای مدیران فروشگاهها بسیار مهم است که پنل پستی امکان ثبت سفارش برای این دسته از محصوات را نیز داشته باشد.
چرا که اگر این دسته از سفارشها امکان ثبت از طریق پنل پستی را نداشته باشند فروشگاه اینترنتی نمیتواند به روش پرداخت در محل با این دسته از مشتریان تسویه حساب بنماید. همچنین در حال حاضر فروشگاههای اینترنتی دارای بازاریابهایی هستند که از روشهای مختلف و خارج از سایت رسمی فروشگاه در حال بازاریابی محصولات میباشند. به عنوان مثال از طریق نرم افزارهایی مثل تلگرام، اینستاگرام و … . این آیتم به فروشگاهها امکان میده تا سفارشهای جذب شده از این کانالها را نیز از طریق پنل پستی و در صورت لزوم به صورت پرداخت در محل ارسال و مدیریت نماید
 از سوی دیگر مدیران فروشگاههای اینترنتی تمایل دارند تا با بررسی پنل پستی بتونن گزارش نسبتا جامعی از وضعیت فروش و سود و زیان خودشون داشته باشن. اگر امکان  فوق وجود نداشته باشه، صاحبان فروشگاه مجبور به دوباره کاری در محاسبات خواهند بود.
۴٫       امکان ثبت سفارش در شرایط ویژه با قیمتهای خاص
برخی از فروشگاهها برای فروشهای پرداخت در محل خود شرایط ویژه ای دارند. به عنوان مثال بیست درصد مبلغ سفارش را نقدی و مابقی را هنگام توزیع مرسوله از مشتری دریافت میکنند. برای این فروشگاهها لازم است از پنلهایی استفاده کنند که امکان ثبت سفارش در این شرایط را برایشان فراهم نماید. چنانچه پنل شما فاقد این ویژگی باشد، مرسوله ها به دلیل مغایرت مالی برگشت داده میشوند.
شرکتهای معدودی هستند که امکان ثبت و ویرایش سفارش از حیث (وزن، اسم، مبلغی که باید از مشتری گرفته شود) را برای دارندگان فروشگاههای اینترنتی فراهم میکنند. این امکانات اغلب در پنل کاربری آن دسته از شرکتهای ارائه دهنده خدمات پنل پستی مشاهده میشود که به شما امکان ثبت سفارش در خارج از فضای سایت را نیز میدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا