روشهای پرداخت در فروشگاههای اینترنتی

فروشگاه شما چگونه میتواند خدمات پرداخت در محل را به مشتریان خود ارائه نماید؟

در مقاله های پیشین  در خصوص کلیات و سازوکار روش پرداخت در محل یا C.O.D با شما صحبت کردیم. در این مقاله چگونگی استفاده مدیران فروشگاههای اینترنتی از این خدمات را شرح میدهیم.

فروشگاه شما صرف نظر از نوع کالاهایی که به فروش میرساند و مباحث فنی مربوط به برنامه نویسی سایت فروشگاه، در نهایت نیازمند استفاده از سیستمهای حمل و نقل برای تحویل به موقع و منظم سفارشها به مشتریان است. شما میتوانید با در اختیار گرفتن یک پنل مدیریتی مرسولات، تمامی سفارشهای ارسالی خود را ثبت، پیگیری و گزارشگیری نمایید.

۱٫        در این روش شما میتوانید به راحتی و در عرض کمتر از پنج دقیقه عنوان، وزن، مبلغ و آدرس تحویل سفارش را در سامانه ثبت نمایید.

۲٫        سپس فاکتورهای استاندارد مربوط به سفارش خود را از سامانه پرینت گرفته و روی بسته های ارسالی خود بچسبانید. سامانه به طور خودکار مبلغ هزینه پستی را محاسبه و اعلام میکند.

۳٫        این فاکتورها حاوی اطلاعات مربوط به آدرسهای مبدا و مقصد و اطلاعات تماس مربوط به فروشگاه میباشند و همچنین جزئیات دقیق تسویه حساب سفارش شامل مبلغ کالاها (که به فروشگاه پرداخت میشود) و هزینه پستی سفارش (که توسط پست دریافت میشود) را نیز نمایش میدهند.

۴٫        حال کافی است با فشردن دکمه آماده به ارسال در جلوی عنوان سفارش، پروسه ارسال سفارش خود را اعلام نمایید. مامور پست محله شما، طبق هماهنگی که با شما انجام داده است بسته را از درب فروشگاه شما تحویل گرفته و مراحل بعدی چنانچه در مقاله پیشین گفته شد، طی میشود.

·         شما در هر لحظه با مراجعه به پنل کاربری خود میتوانید وضعیت تک تک سفارشهای ارسالی خود را در سامانه رصد نمایید.

·         دارندگان محترم فروشگاههای آنلاین میتوانند بدون نیاز به اعمال هیچ گونه تغییرات در سایت فروشگاهی خود، خدمات پنلهای مدیریت مرسولات را بسیار ساده و آسان برای ارسال سفارشهای نقدی و پرداخت در محل خود استفاده نمایند.

·         استفاده از پنلهای مدیریت مرسولات به دلیل کاهش هزینه و زمان صرف شده برای ارسال سفارشها از یک سو و افزایش تعداد مشتریان به سبب اضافه شدن روش پرداخت در محل از سوی دیگر منافع بسیار خوبی را نصیب فروشگاه شما خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا