روشهای پرداخت در فروشگاههای اینترنتی

معیار ارزیابی پنلهای پستی برای فروشگاههای آنلاین-قسمت ششم

۹٫ ارائه قرارداد
بهتر است برای اطمینان خاطر سراغ شرکتهایی بروید که به شما قرارداد رسمی میدهند و در این رابطه سهل انگاری نمیکنند. معمولا برای دریافت قراداد لازم است دو نسخه از قرارداد را پرینت بگیرید و امضا کنید و بفرستید برای شرکت ارائه دهنده خدمات پنلهای پستی. سپس شرکت مورد نظر نیز نسخ قرارداد را مهر و امضا میکند و یک نسخه را برای شما پست میکند.
برای اطمینان از صحت عملکرد و ادعای شرکتهایی که پیشنهاد همکاری به شما میدهند میتوانید از واحد خدمات نوین پستی اداره پست مرکزی تهران اسم و اعتبار قرارداد شرکت موردنظر را جویا شوید.
۱۰٫ قیمت مناسب
بی شک در بازار رقابتی موجود، فروشگاهها تمایل خواهند داشت خدمات یکسان را با قیمت کمتر تهیه کنند. در حال حاضر شرکتهای فعال در ارائه پنلهای پستی پلنهای متفاوتی برای دریافت هزینه اولیه (حق اشتراک) و کارمزد ارائه مینمایند.
* برخی از شرکتها صرف نظر از تعداد مرسوله ها و میزان تراکنشهای فروشگاه، درصد ثابتی برای تمامی سفارشها دارند.
*برخی از شرکتها نیز روش پلکانی کاهشی را برای فروشگاهها اجرا میکنند. به این ترتیب که هر قدر تعداد مرسوله های یک فروشگاه اینترنتی بیشتر باشد درصد کارمزد را پایین می آورند.
*برخی نیز با توجه به مبلغ ریالی تراکنشهای فروشگاه اینترنتی، درصدهای کارمزد را کاهش میدهند.
اغلب شرکتهایی که جدیدا به جرگه شرکتهای ارائه دهنده پنلهای پستی پیوسته اند، روشهای جالبی برای ترغیب فروشگاههای اینترنتی به افزایش مرسولات دارند. توصیه میکنم حتما پیش از انتخاب شرکت ارائه دهنده پنل پستی، پلنهای متفاوت این شرکتها را بررسی بفرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا